Ready Pac-Man One



Ernest Cline regénye óriási élményt nyújtott (értékelésem ITT), éppen ezért már az olvasás közben elkezdtem gondolkodni azon, milyen kézzelfogható formában örökíthetném meg. A könyv felvonultatja a 80-as évek legfontosabb zenéit, filmjeit és játékait, többek között természetesen az 1980-ban megjelent Pac-Man-t is. Mivel jómagam is a 80-as évek szülöttje vagyok, kiskoromban nekem is volt szerencsém a játékhoz (megjegyzem, idegrohamot is kaptam tőle, mert sosem sikerült nyernem), és gondoltam, életre keltem a benne szereplő klasszikus figurákat.


A fő alapanyagom ezúttal a filc volt, sablon segítségével ebből vágtam ki a kis manókáimat, amiket kevés vattával töltöttem meg és pelenkaöltéssel varrtam össze. Azt most szeretném leszögezni, hogy nem vagyok egy ügyes varró, úgyhogy a kisebb-nagyobb esztétikai hiányosságokért tessék nekem megbocsátani.:)


Miután kész lettem, felragasztottam a készen kapható mű-szemeket, és már indulhatott is a Pac-Man-party! 
Szeretem azt is végiggondolni, milyen gyakorlati haszna lehet az általam készített tárgyaknak, így némi töprengés után biztosító tűket szúrtam beléjük, és már készen is lett az ellenállhatatlanul retro farmer dzsekim. :)


Úgyhogy ha esetleg kedvet kaptál, ragadj tűt és cérnát, és ne habozz! Közben pedig olvasd a könyvet is, kár lenne kihagyni. ;)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések