Book a Sloth Club- Mágikus lények meglepetésdoboz



Hát, az úgy volt, hogy a múltkori, Könyvmolyképző Kiadós doboz után nem akartam egy ideig kísérletezni, de igazság szerint a Book a Sloth Club csomagjaival régóta szemeztem, a mágikus lények pedig eléggé közel állnak a szívemhez. Gondoltam, próba szerencse, legalább lenyugszom, hogy egyszer ezt is kipróbáltam, és a különböző tapasztalatok fényében döntöm el, hogy a jövőben vásárolok-e még ilyesmit.

Na de lássuk, mi is lapult végül a dobozban, és összességében mennyire éreztem magamat elégedettnek. Először is le kell szögeznem, hogy a lajhárok irtó cukik, komolyan mondom, szinte már a doboz miatt megérte megrendelni a csomagot.



A dobozba kukkantva először még csak a piros csomagolópapírt és az egyszarvús lapot pillantottam meg, amelyen tételesen fel vannak sorolva az ajándékok. Én eléggé a részletek embere vagyok, szóval az önmagában szimpatikus, hogy ez a lap is nagyon igényesen van elkészítve. Na de most már tényleg nézzük a lényeget, először is, az ajándékkönyvet, ami nem más, mint Kai Meyer A betű mágusa című regénye.



Ezzel a könyvvel elég nagy szerencsém volt, ugyanis magamnak nem vettem volna meg, de pár figyeltem értékelése alapján már felkeltette az érdeklődésemet, szóval hip-hip-hurrá! :) Találunk még egyébként egy exkluzív előszót a szerzőtől, ami segít abban, hogy jobban ráhangolódjunk a történetre. 

Azt már korábban lehetett tudni, hogy a magyar dobozban lesz párnahuzat, de majdnem visítottam, amikor megláttam, hogy unikornisos. Belevaló párnát még szereznem kell valahonnan, de az tuti, hogy a lakás egyik fő éke lesz. 



A főnixtoll alakú toll nem igazán az én stílusom, de azért beviszem majd a munkahelyemre, szerintem ott díjazni fogják a gyerekek és a kollégák. Annál inkább kedvemre való a Dobby-s bögre (bögréből egyébként sem lehet soha elég), illetve a furkászos kulcstartó. 



A robbanós cukorka régi emlékeket ébresztett a szívemben (amikor az iskolában egyszerre betoltunk több zacskóval és vártuk, hogy lerobbanjon a fejünk), a sellős könyvjelző pedig nagyon-nagyon szép. Valószínűleg le fogom laminálni, mert kicsit vékony papírra nyomták, de a rajta lévő minta tényleg nagyon mutatós.



És hogy mit gondolok összességében? Ár-érték arányban a Book a Sloth doboza szerintem elég jól teljesített, én legalábbis nem voltam csalódott a bontogatás után. A könyvvel elégedett vagyok, ahogyan a mellékelt apróságok nagy részével is. Rendszert ebből sem fogok csinálni, de azért jó volt kicsit megint kisgyereknek lenni, és kicsomagolni a meglepetést.:)



Megjegyzések