Valami készül 3.



Erre a hétre mást terveztem, de az sajnos masszív időhiány miatt nem jött össze, úgyhogy inkább elkészítettem a harmadik könyves útjelző táblácskámat. Azt már a kezdet kezdetén eldöntöttem, hogy Smaragdváros is szerepelni fog a darabok között, mivel elég fontos alappillért jelent a fantasztikus-ifjúsági irodalom területén.

A szokásos előkészületek után kikerestem interneten a megfelelő kép-puskát, és kezdődhetett a festegetés. Sajnos a betűkkel még mindig hadilábon állok, itt is látszik, hogy kicsit csálék lettek a vége felé. Ettől függetlenül azért elégedett vagyok a végeredménnyel, hiszen mégis csak az én kölköm, na.:)



Egyre többet töprengek azon, hogy ha elkészült a 7 (legalábbis egyelőre ennyit tervezek) táblám, hogyan és hová fogom őket felszerelni, egyelőre még nincs tuti megoldásom, de reménykedem, hogy a megfelelő pillanatban felvillan az a bizonyos villanykörte.:)






Megjegyzések