Fogd rá a nyuszira



Még mindig gyurma-lázban égve ezúttal egy klasszikus mesekönyv, az Alíz Csodaországban ihletett meg. Bár pontosabb lenne, ha úgy fogalmaznék, hogy a Disney-féle rajzfilm, hiszen a szobor és a kulcstartó is ezek alapján készült.


Érdekes egyébként, hogy a mesével elvoltam annak idején, a könyvet viszont elég nehezen emésztettem meg felnőtt fejjel. Nem mondom, hogy nem volt szórakoztató, de igencsak oda kellett figyelnem, hogy befogadjam a kaotikus és elborult történéseket. :) Mindenesetre a szereplőket kedveltem, különösen Alízt és a Nyulat. Így hát nekiveselkedtem, és jól kisütöttem őket.




Alíz figurája szobornak, míg a Nyúlé kulcstartónak készült, a gyurmán kívül szükségem volt néhány apró alkatrészre, mint például a kulcsra és az órára (ezeket hobby-boltban az ékszer-alkatrészeknél szintén be lehet szerezni). Kellett még kulcstartó-alap és szerelőpálca, no meg Alíz arcához némi festék, és végül a csillogást biztosító gyurma-lakk. 









A Nyuszival kifejezetten elégedett vagyok, nem is lett olyan undok, mint a mesében.:)


Megjegyzések