Potter a köbön




Szinte elképzelhetetlen, hogy valaki, aki könyves ereklyéket, ajándéktárgyakat készít, ne alkossa meg a saját Harry Potter-ét. Én olyannyira komolyan vettem a feladatot, hogy mindjárt három változatot is készítettem belőle, egy szobrot, egy kulcstartót és egy teáskanalat.



Mind a hárman FIMO süthető gyurmából készültek, a megfelelő színek kiválasztása után szükségem volt még szerelőpálcára, ragasztóra, kulcstrató-alapra, kicsi rézkarikára a szemüveghez, és angyalszárnyas ékszer-alkatrészhez a cikeszhez. Ja, és persze egy kanálra, amit én speciel a teszkóban szoktam venni ötösével óccsóér. Harry szemét a szobornál némi vízfestékkel festettem meg, végül pedig mindent lekentem gyurma-lakkal. 


Az igazsághoz hozzátartozik, hogy élesben még nem mertem ezeket a kulcstartókat kipróbálni, vagyis rendeltetés-szerűen használni őket, mert félek, hogy az apróbb részek esetleg letörhetnek a táskámban. 


A kanál azonban jól funkcionál, ha az ember óvatosan mosogatja, akkor nem esik bántódása.


Remélem, egyszer lesz annyi időm, hogy a film többi szereplőjét is elkészíthessem, hogy szegény Harry ne legyen olyan magányos.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések