Őszi nyereményjáték



Kedves Könyvmolyok!

Bár nincs semmilyen különösebb apropója (hacsak az nem, hogy ez a 66. bejegyzésem, és ez olyan ördögi, muhaha), úgy döntöttem, hogy meghirdetem a blog első nyereményjátékát!
Szerettem volna valami olyasmit felajánlani nyereményként, ami valóban értéket képvisel, így esett a választásom Sue Monk Kidd A méhek titkos élete című regényére. Ezt a kötetet jelenleg nem igazán lehet kapni, nekem viszont szerencsére kettő is lapul a polcomon, ráadásul őszintén úgy gondolom, hogy egy olyan történet, amit érdemes mindenkinek elolvasnia.
Lássuk hát, mit kell tenni ahhoz, hogy megnyerhessétek ezt a könyvet:
-   iratkozzatok fel a Könyv és Más blog rendszeres olvasójának
-  a nyereményjáték posztjához írjátok meg kommentben, milyen könyvvel kapcsolatban látnátok szívesen Könyv extrákkal bejegyzést (azaz melyik könyv ihlette ajándéktárgy/csecsebecse érdekelne titeket), illetve nevezzétek meg a kedvenc könyveteket (vagy akár többet is, ha van, a későbbiekben kiderül, miért is fontos ez)
- a kommentben írjátok meg, milyen néven iratkoztatok fel, illetve egy e-mail címet, amin elérhetők vagytok
-  a blog Facebook-oldalának kedvelése nem feltétel, de ha van kedved és érdekesnek találod, örömmel fogadom

A játék a mai napon kezdődik, és november 26-ig tart, este 6 óráig. Ezen a napon a jó öreg, hagyományos módon, egy kalapból fogom kisorsolni a nyertest, a közjegyzőm, Hajni segítségével. A nyertest e-mail-ben értesítem, amennyiben 3 napon belül nem jelentkezik, új nyertest sorsolok.


A szerencsés nyertes egy általam összeállított ajándékcsomagot fog kapni, ami nem csak a fent említett könyvet fogja tartalmazni, hanem - lehetőség szerint - olyan Könyv extrákkal meglepetést is, ami passzol az ízléséhez. Értelemszerűen, mivel ezt személyre szólóan készítem el, szükségem lesz némi időre, de legkésőbb a december 4-ei héten szeretném feladni a csomagot.
Fontos, hogy csak Magyarországon belülre tudom postázni a nyereményt (csomagautomata is szóba jöhet). A kisorsolt könyv antikvár példány, de ahogy a képen is látható, szép, megkímélt állapotú.


Sok szerencsét! :)

Megjegyzések

  1. Szia!
    Sajnos béna vagyok, de nem tudok feliratkozni, pedig jó lenne. A Molyon @BeliczaiMKata néven vagyok fent. ;) Email címem: maykat86@gmail.com
    Köszönjük szépen ezt a szuper játékot, a könyv már egy ideje fent van a kívánságlistámon, a te értékelésednek köszönhetően, így külön klassz lenne, ha megnyerhetném. :) (Mondjuk elég sok könyvvel vagyok így, hogy a te hatásodra került fel a kívánságlistámra, de ezt már úgyis tudod.)
    Nekem most jelenleg az Ambrózy báró esetei a nagy kedvenvem, várom már a Nász és tébolyt, illetve Pusztai Andrea Bizánc sorozatát olvasom. De kíváncsi vagyok a Hó, mint hamura, az Oculusra és a Sírkertek királynője sorozatra, meg még sok másra is, de nem győzném felsorolni. Hirtelen ezek jutottak eszembe. Meg ugye idő is kellene, azt véletlenül nem akarsz kisorsolni? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, egyébként átérzem a problémát, szabadidőt igazán sorsolhatna valaki nekem is.:)

      Törlés
    2. Szeretnék feliratkozni, de sehogy sem találom. :(

      Törlés
    3. Elvileg a bal oldali menüsorban a Rendszeres olvasók fül alatt tudsz rámenni a Rendszeres olvasás gombra. (lehet, hogy olyan géped/telefonod van, ami egyből nem mutatja meg, csak ha legördíted a bal oldali menüsort)

      Törlés
    4. Huh de ciki vagyok, hogy nem találtam meg, pedig csak jobban le kellett volna görgetnem. :/

      Törlés
    5. Dehogy ciki, technikai dolgokból én is sokszor zokni vagyok, a lényeg, hogy sikerült, köszönöm szépen! :)

      Törlés
  2. Szia!
    Katalin Sz néven felíratkoztam a rendszeres olvasóid közé.
    Facebook-on Katalin Széll néven követlek.
    Én szeretem ,ha a bloger a saját ízlésének megfelelő könyvekről ír.
    Konkrét könyvekre bárhol rátudunk keresni,de egy blogon olyan könyvről i tudunk olvasni,amelyre soha se keresnénk rá,ami esetleg nekünk is tetszik.
    Email:katalin.szell@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, a kedvenc könyved/könyveidet megírnád még? :)

      Törlés
  3. Emese Szalai néven iratkoztam fel. Kedvenc könyvem: Egy különc srác feljegyzései. E-mail címem: emmarozsa@gmail.com
    Könyvek szempontjából bármiről szívesen olvasok. Szóval bármi jöhet :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Adél Dani néven iratkoztam fel. E-mail címem: daniadelbrigitta@freemail.hu.
    Odavagyok a fantasy könyvekért, ebben a témában bármit szívesen olvasok. A kedvencem talán az Üvegtrón, de a Percy Jackson sorozatot is nagyon szeretem. Köszönöm a lehetőséget!
    A blogod nagyon tetszik, a kézzel készített dolgaid pedig valami csodálatosak! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Szilvi M néven iratkoztam fel és szilvi0616@gmail.com az e-mail címem. Nagyon tetszenek az eddigi apróságok amiket a könyvekhez csináltál, nem tudom olvastad-e de szerintem a Percy Jacksonhoz is kiválóan lehetne hasonló dolgokat csinálni.
    Viszonylag sok féle könyvet olvasok szóval itt van pár kedvenc: A lét elviselhetetlen könnyűsége, Veronika meg akar halni, Éj anyánk, Mr. Mercedes trilógia, Ready Player One

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) A Percy Jackson egyelőre még kimaradt, de a nem túl távoli jövőben mindenképpen tervezem elolvasni, köszi a tippet! Sok sikert! :)

      Törlés
  6. Szia! Bejelentkeztem rendszeres olvasónak (mert amúgy az vagyok, csak eddig nem tudtam, hogy van ilyen opció...). Az e-mail címem: p.andrea@outlook.hu, amin feljelentkeztem rendszeres olvasónak, annak nem tudom a jelszavát.
    Prodán Andrea néven jelentkeztem fel, Molyon Gate vagyok :).
    Az egyik kedvenc könyvem Kleinheitz Csillától az Ólomerdő.
    Amiről (nagyonnagyon) szeretnék olvasni kritikát: https://moly.hu/konyvek/kevin-hearne-hounded-uldoztetve. :)
    (Nagyon tetszik az a Baphometes pohár!!!)
    Üdv. Gate

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, a Hounded már be van tervezve, majd igyekszem minél előbb sorra keríteni.:) Hajrá-hajrá! :)

      Törlés

    2. Köszönöm! Remélem tetszeni fog, én az eddigi részelet nagyon èlveztem. :)

      Törlés
  7. Szia! :D

    Szeretnék jelentkezni a játékra. Barbika Unatkozik néven követem az oldalt, ahogyan a Fb-on is, valamint Molyon is barbikaunatkozik vagyok. Az e-mail címem pedig: barbikaunatkozik@gmail.hu
    Rengeteg kedvencem van, de ha nagyon kellene választani, akkor Sherrilyn Kenyon: Styxx című könyvét mondanám.
    Én Samantha Shannon-tól a Csontszüretet ajánlanám figyelmedbe.

    Nagyon szépek a munkáid, csak így tovább ;) (Személyes kedvenceim jelenleg a Harry Potteres kanál és a Méhek titkos életéhez készített házikód :D)

    Köszönöm a lehetőséget! :D

    Üdvözlettel: Barbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek.:) A Csontszürettel már tesóm is régóta nyaggat, úgyhogy előbb-utóbb most már muszáj lesz sorra kerítenem.:) Sok szerencsét! :)

      Törlés
  8. Szia!
    Anita Benedek néven rendszeres olvasòd vagyok, kedveltem a facebook oldaladat illetve követlek instagrammon is. :) Molyon @Any néven vagyok fent.
    Nagyon tetszik ez a nyereményjáték, igazán ötletes. :)
    Kedvenc könyveim:
    Harry Potter sorozat
    Kristin Hannah: Fülemüle
    Philip Pullman: Az úr sötét anyagai trilògia
    Email címem: any8720@gmail.com
    Köszönöm a játékot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen! Akkor hasonló az ízlésünk, a Harry Potter és Az úr sötét anyagai nekem is nagy kedvenc.:) Sok szerencsét! :)

      Törlés
  9. Szia!
    Vorsi15 néven iratkoztam fel. Könyv extrákkal bejegyzést leginkább Paullina Simons - A Bronzlovas című könyvéről látnék szívesen, a kedvenc könyvem -értelemszerűen :)- ez, és Laura Hillenbrand - Rendíthetetlen című könyve.
    v.orsi15{kukac}gmail.com
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, meg a tippet is, ezt a Rendíthetetlent nem ismertem eddig, de érdekesnek tűnik a fülszöveg alapján.:) Sok szerencsét! :)

      Törlés
  10. Szia! :))
    Ezt a könyvet nagyon régóta kerülgetem! *.* :D
    Takács Nikolett néven iratkoztam fel (molyon Neelah néven szoktalak boldogítani :D), email címem: takacs.nikolett92@gmail.com
    A könyv extrákkal rovatodba én még több Harry Potteres dolgot tudok elképzelni, de nagyon kíváncsi lennék arra is, hogy a Silber világát hogyan tudnád megjeleníteni. ^^
    Kedvenceim Harry Potter, Silber (ezek gondolom, most sokkolóan meglepőek :D) és a Bartimaeus trilógia Jonathan Stroudtól. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, a Silber jó ötlet, még csak az első részt olvastam, úgyhogy majd valahonnan fel kell hajtanom a folytatásokat.:) Hát igen, Harry Potterből szerintem sem elég sohasem. :) Sok szerencsét! :)

      Törlés
  11. Szia,Calisthenics néven feliratkoztam rád! :)
    Épp nemrég szereztem be a Suzy és a medúzák című könyvet,még nem jutottam el odáig de kíváncsian várom,és csodálatos lett a kézműves munkád vele kapcsolatban! :3
    Kedvenc könyvemnek mondanám Markus Zusak- Könyvtolvaj című könyvét illetve horror párti vagyok így Nick Cuttertől,a falkát,de ha jól látom a képen szereplő bögre Josh Malermannal kapcsolatos és őt is imádom :3
    Az email címem martin0512@hotmail.com
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Akkor úgy látszik, hasonló az ízlésünk, én is szeretem Cutter-t, a Könyvtolvaj pedig nekem is nagy kedvencem.:) Köszönöm szépen és sok szerencsét! :)

      Törlés
  12. Szia!
    Yume chan néven iratkoztam fel,
    Én mindenképp a fantasyról olvasnék szívesen, illetve mivel most nagyon benne vagyok a Harry Potter sorozatban, az ilyen csecsebecséket szívesen látnám :)
    Kedvenc könyvem több is van, egy példa: Egy géda emlékiratai Arthur Goldentől.
    E-mail címem: yumechan@indamail.hu
    Köszönjük a játékot, cuki a cicád ♥.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, Hajni nevében is! :) Sok szerencsét! ;)

      Törlés
  13. Szia!
    Nagy kedvencem Kerstin Gier Időtlen szerelem triológiája, illetve Christopher Paolini Az örökség sorozata.
    Fantasy és sci-fi témában minden jöhet, ezekről szívesen látnék Könyv extrákkal bejegyzést :)
    Böröndi Evelin néven iratkoztam fel.
    Email: bemero55@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, az Időtlen szerelmet én is nagyon szeretem.:) Sok szerencsét! :)

      Törlés
  14. Szia! :) köszönöm a játékot! :)
    Én Janne Teller Semmi című kötetéből látnék szívesen valami könyv ihlette csecsebecsét :) kedvenc könyveim: Monica Hesse - a kék kabátos lány
    Bartis Attila - A vége
    Margaret Atwood - A szolgálólány meséje
    És még soksoksok könyv :)
    Molyos nevem: @hollow_crown
    Email címem: halasz.szava@gmail.com
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen a tippet, A kék kabátos lány már nálam is várólistás! :) Sok szerencsét! :)

      Törlés
  15. Szia! Bogi Kiss néven rendszeres olvasó vagyok. Kedvenceim az eddig olvasott Trónok harca kötetek, illetve örök kedvenc a Harry Potter. :) Emaik címem: kissbogi123@gmail.com, molyos nevem: @mosolylány. Facebookom nincs, így ott sajna nem tudlak követni. Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Nagy Dorka néven követlek és olvaslak is :D
    A Könyv extrákkal rovatban szívesen látnék valami szépet a Veled minden hely ragyogó könyvhöz, vagy az Ikercsavar Krónikákhoz. Jelenleg ez a kettő könyv a kedvencem, ezért is lennék rá kíváncsi, hogy milyen szépséget alkotnál hozzájuk :)
    Molyon @CsakSimánDorka néven figyellek :D
    Email címem pedig: dorka.csordas@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget ^^
    Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, ezt a Veled minden hely ragyogó c. könyvet már olyan sokan ajánlották, hogy most már tuti el fogom olvasni.:) Sok sikert! :)

      Törlés
  17. Orbán Lászlóné néven iratkoztam fel.
    Könyvadaptációkról olvasnék.
    Ward, Trónok harca és Assassin creed könyveket szeretem.
    Email:naomi.snake1@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. feliratkoztam Orbán Erzsébet néven
    Fumax könyvekről, vagy magyar íróktól bármi
    Sok kedvencem van: Riyria krónikák, Vér éneke, Lőpormágus trilógia, Fábián Janka könyvei
    Mail: elhaym.silverberg@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése