Vonka úr legyen veled!



Amikor elkezdtem jobban belemerülni a süthető gyurma rejtelmeibe, és már kezdtek felismerhetővé válni a figuráim, elhatároztam, hogy elkészítem a saját Vonka uramat, hiszen nyilvánvaló, hogy ő számomra a tökéletes pasi (ironikus humora és csokigyára van, ennél többre azt hiszem, egy lány sem vágyhat :) ). 

A filmet előbb láttam, mint hogy a könyvet olvastam volna, éppen ezért számomra már örökké Johnny Depp lesz a tökéletes Willy Wonka, és a képen látható kulcstartót is róla mintáztam.


Amire szükségem volt:

- pink, lila, piros, fehér, fekete, arany és testszínű FIMO süthető gyurma
- szerelőpálca
- pillanatragasztó
- kulcstartó alap
- FIMO gyurma lakk








Ha nem is lett minden porcikájában tökéletes, én azért elégedett vagyok vele, és természetesen mindig kikérem a véleményét, amikor csokoládét választok magamnak.:)




Ha pedig véletlenül még nem olvastad a könyvet, vagy láttad a filmet, feltétlenül pótold, mert csudajó mind a kettő!

Megjegyzések