Húsvéti Book Tag



Tudom, hogy már elmúlt a Húsvét, de szerettem volna kitölteni ezt a book tag-et Dorka kihívására, amit ezúton is köszönök szépen! :) Túl gyakran nem szoktam ilyeneket megcsinálni (leginkább a krónikus időhiány miatt), de ennek kifejezetten tetszettek a kérdései, úgyhogy bele is csapok a lecsóba.


Nyuszik: Egy könyv, amiből lehetne több is, azaz örülnél, ha lenne folytatása



Nagyon szerettem ezt a könyvet, ugyanakkor nagyon sok mindenre nem kaptunk választ a történtekkel kapcsolatban. Ez számomra nem vont le az élvezhetőségből, de nagyon-nagyon szerettem volna tovább olvasni Amatka lakóinak sorsáról.



Tojás: Egy könyv, ami meglepett



Eleinte arra számítottam, hogy egy habkönnyű, kellemesen romantikus történetet fogok olvasni, ehhez képest egy nagyon mély és tartalmas regényt kaptam. Nem vagyok nagy romantika-rajongó, ez mégis képes volt arra, hogy az érzelmek teljes skáláját kiváltsa belőlem, nevettem és sírtam, és még nagyon sokáig töprengtem a szereplők sorsán. 



Vadászat: Egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod


Kathryn Stockett: A segítség

Elég sok ilyen van, mert szeretek ritkaságokra vadászni, különösen akkor, ha valamelyik régen olvasott kedvencemről van szó. Mégis A segítség című könyvet emelném ki, mert utána tényleg évekig kutattam, míg egy kedves molytárstól sikerült megvenni. Hamarosan érik is egy újraolvasás, meg a filmet is meg kéne megint nézni, mert igen jól sikerült.



Bárányok: Egy gyerekkönyv, amit a mai napig élvezel




Ha gyerekkönyv, akkor nekem ő az abszolút kedvencem, amit szinte minden évben újra elolvasok. Kiskoromban nem telhettek el az ünnepek nélküle, és a mai napig képes arra, hogy egy pillanat alatt karácsonyi hangulatba hozzon. Nem csak a történet miatt szeretem, hanem a csodás illusztrációk miatt is, ráadásul most már van belőle névre szólóan dedikált példányom is. :)



Tavasz: Egy könyvboríró, ami a tavaszra emlékeztet


Kody Keplinger: Lying out Loud- A hazugságháló

Bár értékelést nem írtam róla annak idején, de én csíptem ezt a könyvet, ahogyan a szerző másik regényét is. Igaz, az elsődleges célközönsége a fiatalabb korosztály, de szerintem életkortól függetlenül megállja a helyét, ha az ember egy könnyed, szórakoztató történetre vágyik. Nekem ezekről a jellemzőkről önmagában eszembe jut a tavasz, de ha direktebb asszociáció kell, ott a napszemcsi.:)



Feltámadó a halálból: Egy könyv egy elhunyt írótól


John Williams: Stoner

John Williams művei mostanában, jóval a szerző halála után kezdik csak meghódítani a magyar olvasóközönséget. Én azt mondom, jobb későn, mint soha, elég szomorú lennék, ha a Stoner kimaradt volna az életemből. Az író többi könyve is a polcomon csücsül már, és lelkesen várja, hogy sorra kerítsem.



Kosarak: Egy könyv, ami jelenleg a kívánságlistádon szerepel


Raymond Queneau: Stílusgyakorlatok

Jelenleg nem egy, hanem 273 könyv szerepel a kívánságlistámon, és elég nehéz lenne kiválasztani, melyikre vágyom a legjobban. Végül a megszerezhetetlensége miatt a Stílusgyakorlatokra tettem le a voksom. Amikor még jártam színjátszó szakkörre, sokat dolgoztunk belőle és borzasztóan szerettem, nagyon örülnék, ha fizikálisan is a birtokomba kerülne.



Cukorka: Egy könyv, ami édes



Na persze nem abban az émelyítő értelemben, de szerintem ez egy nagyon helyes történet, ráadásul igen komoly mondanivalóval. Szóval inkább olyan keserédes. Nem málnás cukorka, hanem inkább Negro. De amúgy tényleg szuper, olvassátok!




Csipogás: Jelölj meg másokat, hogy ők is kitölthessék ezt a book tag-et!

Én első körben azt mondanám, hogy bárki válaszait szívesen látom, akinek van kedve kitölteni, de személy szerint megszólítanám kedves tesókámat, Jehukát is! :)























Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések