Márciusi összegző


Kicsit megcsúszva, de azért most is érkezem az előző hónapot összefoglaló bejegyzéssel. Ha a februárról úgy éreztem, hogy hamar elment, akkor ez fokozottan igaz volt a márciusra, mostanában tényleg nem is értem, hová tűnnek el a napok. Szerencsére nagyszerű olvasmányokban most sem volt hiány, sőt, most inkább ezek voltak a középpontban a játékos és extrás bejegyzésekhez képest.

Rakomány:

Már februárban is azt mondtam, hogy magamhoz képest nagyon visszafogott voltam, de márciusban még ezt is sikerült túlteljesíteni. Mindössze három könyv került a birtokomba, ezek is recenziós példányok, és a háromból kettőt már sikeresen ki is olvastam (a harmadik még folyamatban van). Valószínűleg az is okozta a visszafogottságomat, hogy spórolok a Könyvfesztiválra, hiszen ez az esemény finoman szólva is komoly érvágást szokott jelenteni a pénztárcámnak. 



Olvasások:

A hónapban hat könyvet sikerült befejeznem, ezek az alábbiak voltak:

Robert I. Sutton: Kis ​seggfejkalauz
Piotr Socha: Méhek
Sarah Winman: Bádogember
Teresa Driscoll: Rajtad ​a szemem
Hillary Jordan: Mudbound
Liane Moriarty: Hatalmas ​kis hazugságok

Lassan, de biztosan el is készült mind a hathoz az értékelést tartalmazó blogbejegyzés, ezeket a borítókra kattintva érhetitek el.

       
  

Megint nagyon erős volt a felhozatal, a Méhek című ismeretterjesztő könyv például lenyűgöző és különleges a maga műfajában, de ugyanígy nagy hatással volt rám a Bágogember vagy a Mudbound is, csak azok sokkal inkább érzelmi szempontból. A thriller-vonalon sem maradt hiányérzetem a hónapban, mert a Rajtad a szemem igazán izgalmas és szórakoztató olvasmánynak bizonyult. A szívem csücske talán mégis a Hatalmas kis hazugságok lett, az értékelésből az is kiderül, hogy pontosan miért.


Élet a blogon:

Kedvenc tesómnak köszönhetően ebben a hónapban is készült HiSztorik bejegyzés, ezúttal Robert Harris Imperium című regényéről olvashattatok. 

A kipróbált és bemutatott játékok terén is színesedett a paletta, márciusban a Tripolo és a Square by Square című darabokról írtam egy-egy rövid szösszenetet.




Sajnos Könyv extrákkal bejegyzés nem készült, de áprilisban már elkezdtem kiköszörülni a csorbát, úgyhogy remélhetőleg a következő összegzőmben már több ilyen alkotásról is beszámolhatok.:)


Nos, erre a hónapra most ennyi, remélem, hogy Nektek is jobbnál jobb könyvekkel és élményekkel telt a március, és hogy találkozunk áprilisban is! ;)

Megjegyzések