Crush ​& Color: Jason Momoa színező (értékelés és nyereményjáték)

A Maxim Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelent a Jason Momoa színezőkönyv, melyben több mint 35 rajz várja, hogy életre keltsék. 
Tartsatok a Blogturné Klub három bloggerével, ismerjétek meg jobban Khal Drogo és Aquaman megformálóját, és vigyétek haza a könyv egy példányát.



Kiadó: Maxim, 2020

Oldalszám: 80 oldal
ISBN: 9789634993490
Eredeti cím: Crush ​& Color: Jason Momoa
Fordító: Sári Luca
Illusztrálta: Maurizio Campidelli


A könyvet ITT tudod megrendelni!


Fülszöveg:

Egy színező, amibe tuti belezúgsz!
Éld át minden vad vágyálmodat Jason Momoával! A Crush & Color: Jason Momoa egy csodálatos színező, mely maga az ábrándjaid gyűjteménye lesz. Mélyülj bele a több mint 35, teljesen egyedi, kézzel rajzolt képbe Jason Momoáról, a vízben, földön és a világ tetején egyaránt! Hajózzatok a naplementében, csodáld meg lenyűgöző erejét, miközben megmássza egy hatalmas szirt oldalát, és élvezd ki vele a meghitt pillanatok gyönyöreit a fantasztikus oldalakon! Színezd szebbé a napjaidat, miközben hagyod, hogy magával ragadjanak az ábrándok és a zabolátlan férfiasság forró megnyilvánulásai!
• Hagyd, hogy a több mint 35, csodás Jason Momoa-pillanat teljesen megigézzen!
• Lépj be a világba, melyben Jason Momoa a TE álmaid napja és csillaga!

Véleményem:

Egy ideje már úgy tűnt nekem, hogy a pár éve hatalmas lendülettel berobbanó felnőtt színezőkönyvek őrülete kicsit lecsengett, ami érthető is, hiszen egy idő után a kiadók már nem igazán tudtak nagyon újszerű témákat kitalálni (update, most le is sokkolt, hogy a molyon a felnőtt színező címkére 517 találatot kaptam!). Mivel egyébként nagyon szeretem a színezőket (körülbelül 20 füzetem van otthon és a munkahelyen), felcsillant a szemem a Maxim Kiadó újdonságainak hírére, egész konkrétan a Jason Momoa és Keanu Reeves témájú színezőkére. A Maurizio Campidelli által rajzolt daraboknak szerintem pont sikerült megtalálni azt az egészen aprócska piaci rést, ami még ebben a műfajban jelen volt, nevezetesen a híres/kedvelt/jóképű sztárokat középpontba állító, fangirl-énünket megszólító köteteket. 



Jason Momoa leginkább a Trónok harcával robbant be a köztudatba, én is ekkor figyeltem fel rá először. Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy én nehezen tudtam elvonatkoztatni a játszott szerepétől, és mivel nem tartottam valami sokra Khal Drogot, különösebb rajongás-cunami se indult be részemről az irányába. :) Sokkal később, amikor már elolvastam pár cikket a színészről, illetve láttam a róla és a családjáról készült képeket, vált egyre szimpatikusabbá ez a nem csupán kigyúrt, de érzékeny, család-centrikus, a környezetvédelmet és a karitatív tevékenységeket szorgalmazó fickó. Így aztán nem bántam, hogy egy jó kis színezés erejére közelebbi ismeretségbe kerültem vele.



A színező felépítése könnyed és humoros. A rövid életrajzi áttekintés után 35 színezőt találunk, melyek mind Momoát ábrázolják egy-egy hétköznapibb vagy éppen extrémebb jelenet közben. Van itt a fűnyírástól kezdve krokodillal verekedésig minden, de azért az általában jellemző, hogy a szerkesztő olyan rajzokat választott, amik valamennyire kapcsolódnak a színész életéhez vagy hobbijaihoz. Tetszik, hogy a színezők egyoldalasak, tehát a túloldalon nem egy újabb képet találunk, hanem egy rövid, frappáns kis szövegdobozt, ami humoros felvezetőt nyújt a következő színeznivalóhoz. A képek egyébként szerintem elég profi munkák, Momoa is élethűre sikeredett rajtuk a legtöbb esetben, plusz tetszik, hogy a rajzok abszolút alkalmasak kezdő és haladó hobbi-színezők kibontakozásához is. Én egy közepesen nehéz képet választottam, bevallom, a sok cápa végül erősen próbára tette a türelmemet, de jó volt kicsit visszarázódni a színezés nyújtotta relax-hangulatba a mostanában elég stresszes napok után.



Érdekes kérdés, hogy vajon ennek a színezőnek kik az elsődleges célközönsége. Nekem az első dolog, ami eszembe jutott, hogy ez tök jó ajándék lehet egy lánybúcsúra a legjobb barátnőnknek, van benne jócskán poén-faktor, ugyanakkor hasznos is. És persze ott vannak a Momoa-rajongók is, akik biztos szívesen elidőznek a színész egy-egy izomcsoportján színezés közben. Bevallom, én most ezt a rajongást kevésbé éreztem át, de ne féljetek, ha annak idején David Hasselhoffról jelent volna meg ilyesmi, én lettem volna az első, aki nyálcsorgatva félrelök mindenkit a könyvesboltban. :)

Összességében szerintem ez a sorozat (feltételezem, hogy majd lesz több része is) nagyon jópofára sikeredett, és a hatalmas kínálat ellenére tud újat nyújtani a felnőtt színezők műfaján belül. Ha figyelembe veszem, milyen célcsoportnak és milyen szándékkal készült, akkor nem is tudok kevesebbet adni rá a maximális pontszámnál, mert az ahhoz kapcsolódó elvárásoknak teljes mértékben megfelel.

Értékelésem: 5/5
Kinek ajánlom? Jason Momoa és a színezés rajongóinak egyaránt.

Nyereményjáték:

Mostani játékunk során arra vagyunk kíváncsiak, mennyire ismeritek Jason Momoát. Nem a színészt, hanem az amögött rejlő embert.
Minden állomáson találtok egy kérdést, két lehetséges válasszal, nektek pedig nincs más dolgotok, mint a helyes válasz számát beírni a rafflecopter megfelelő sorába.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

Feladvány:

Momoa elkötelezett környezetvédő. Egy kampány miatt még az évek óta növesztett szakállától is megvált. Mi volt ez?


1) Delfinek megmentése   2) Pet palackok elleni küzdelem


a Rafflecopter giveaway

Állomáslista:
Blogturné Klub
08/18 Dreamworld
08/20 Könyv és más
08/22 Kelly & Lupi olvas 

Megjegyzések