The ​Fine Print – Az apró betűs rész (értékelés és nyereményjáték)

 



Végre a magyar olvasók is kézben tarthatják Lauren Asher nagysikerű regényét, a The Fine Print – Az apró betűs rész című könyvét! Tartsatok velünk, hogy megtudjátok, mit gondolnak bloggereink Rowan és Zhara történetéről, és ne feledjétek, egy szerencsés játékos megnyerheti a kiadó által felajánlott nyereménypéldányt is!



Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó, 2023
Oldalszám: 376 oldal
Eredeti cím: The Fine Print
Fordította: Barthó Eszter
ISBN: 9789635975174


A könyvet ITT tudod megrendelni!


Fülszöveg:

Rowan ​már régóta nem hisz a szerelemben – Zahra mégis tökéletesnek látszik. Valódivá válhat a mesés kapcsolat, ami közöttük szövődött?
    
ROWAN

Tündérmesékben utazom: vidámparkokban, produkciós cégekben, ötcsillagos hotelekben. Hatalmas vagyonhoz jutok, ha rájövök, hogyan újítsam meg nagyapám vidámparkját, a Dreamlandet. Elméletben jó ötletnek tűnt felvenni Zahrát, hogy a kreatív ötleteivel segítsen, de aztán megcsókoltam. És álnéven írtam neki üzenetet. Minden a feje tetejére állt, és mire rájöttem, hogy hibáztam, már késő volt. A magamfajtáknak nem jut happy end. A mi végzetünk az, hogy tönkretegyük a saját boldogságunkat.
    
ZAHRA

Részegen kritizáltam a Dreamland legdrágább attrakcióját, úgyhogy biztosra vettem, másnap kirúgnak. Ehelyett Rowan Kane álommunkát ajánlott nekem. Hogy mi ebben a csapda? Nos, a világ legszörnyűbb főnöke: Rowan goromba és elérhetetlen, de a szívemet ez nem érdekelte. Legalábbis addig, amíg rá nem jöttem a titkára. Meg kell mutatnom egy milliárdosnak, hogy a pénz nem old meg mindent. Főképp nem a kettőnk kapcsolatát.

Vajon Rowan képes új esélyt kérni? És Zahra mer még hinni neki? És mindeközben sikerül megújítani a Dreamlandet, azaz teljesíteni a nagyapa végakaratát?

Egy különleges helyszín, egy szerethető szereplőpáros és egy hatalmas siker, ami a TikTokon is hódít.

Tarts a szereplőinkkel egy mesés helyszínre, és láss a tündérmese mögé!

Véleményem:

A sok sötétebb, borongósabb történet után, amit mostanában olvastam, nagyon ki voltam már éhezve valami könnyed, szórakoztató darabra. Talán néha úgy tűnik, hogy nem vagyok nagy rajongója a romantikus regényeknek, de ennél azért összetettebb a dolog. Ha van valami eredeti ötlet az ilyen történetekben, és nem csupán öncélú lepedő-akrobatikával akar az író szórakoztatni, akkor szívesen adok esélyt, és a The ​Fine Print fülszövegét olvasva úgy éreztem, ebben a könyvben megvan minderre a lehetőség. 

A regényben két főszereplő váltott szemszögéből ismerhetjük meg a történetet. Az egyikük Rowan, a dúsgazdag és sikeres fiatalember, aki azonban igazi szívtelen pokróccá válik, ha az emberi kapcsolatokról van szó. Miután a férfi nagyapja meghal, különös végrendeletet hagy maga után, amiben ismerteti, milyen feltételekkel szerezhetik meg fia és unokái a családi örökséget jelentő Dreamland vidámpark tulajdonjogait. Rowan feladata, hogy fél évig dolgozzon a cég igazgatójaként, és előálljon egy olyan fejlesztési tervvel, amit majd a titkos bírálóbizottság jóváhagy. Mindez nem lenne olyan nagy probléma, Rowant azonban alapvetően egy cseppet sem érdekli sem a vidámpark, sem az ott dolgozó emberek. Hideg hatékonysággal áll neki a munkának, és ő maga sem sejti, hogy az egyik alkalmazottja hamarosan fenekestül felforgatja a világát. 


Természetesen a felforgató személy nem más, mint a másik főszereplőnk, Zahra. A kicsit bohókás, szétszórt, de csupaszív lány nem túl megnyerően mutatkozik be új főnökének, amikor bírálja a vidámpark jelenlegi működését. Rowan mégis esélyt ad neki, hogy bizonyíthasson a kreatív ötleteket megvalósító Alkotók között, és ezzel kezdetét veszi két hősünk dinamikus kapcsolata, melynek során rengeteget civódnak, mégis egyre közelebb kerülnek egymáshoz. Rowan a múltjában megélt sérülések miatt nem tud megbízni másokban és nem akar senkihez sem kötődni, Zahra mégis egyre inkább kihozza az igazi, mélyen eltemetett énjét, ami azonban legalább olyan félelmetes a férfi számára, mint amilyen csábító. Kérdés, hogy két ennyire különböző ember vajon egymásra találhat-e, főleg úgy, hogy a vállalat jövője szempontjából is komoly tétje van közös munkájuknak és viszonyuknak. 

Igazság szerint olvashattunk már hasonló történeteket, ahol a gazdag, de távolságtartó, vonzó férfi és a vidám, kedves lány találkoznak egymással. Ami viszont mégis más és eredeti volt, az a környezet, amibe Lauren Asher belehelyezte a történetét. Sosem olvastam még olyan regényt, aminek a központi eleme egy vidámpark lett volna, nagyon izgalmasnak és érdekesnek találtam ezt a vonalat, ugyanakkor az is igaz, hogy sajnos kevesebbet kaptam belőle, mint amennyit szerettem volna. Rowan és Zahra párosa alapvetően szerethető volt, és persze én is szerettem volna, ha a férfinak sikerül túllépnie a csalódásain, ugyanakkor kicsit áthelyeztem volna a hangsúlyokat, és az erotikus jelenetek túlnyomó részét inkább azzal váltottam volna ki, milyen lehet egy ilyen helyen dolgozni. Ez nyilván ízlés dolga, és aki szereti a tüzesebb történeteket, valószínűleg nem fog csalódni. 

Összességében szerettem a két főszereplőt és a Dreamlandet, a regény maga pedig abszolút olvasmányos és szórakoztató volt. Mivel most kimondottan ezt kerestem, nem maradt bennem különösebb hiányérzet, de azért azt gondolom, lehetett volna még egy kicsit több mélységet vinni a történetbe. Mindenesetre ha valaki pontosan ilyen könyvet keres, örülhet, ugyanis a sorozat későbbi köteteiben Rowan bátyjairól is olvashatunk majd egy-egy lazán kapcsolódó, de egyébként önálló történet formájában. 

Értékelésem: 5/4
Kinek ajánlom? Mindenkinek, aki egy könnyed, izgalmas környezetben játszódó romantikus történetet szeretne olvasni. 

Nyereményjáték:

Mostani játékunk megoldásait a könyv beleolvasójában kell megkeresnetek. Minden állomáson találtok egy-egy kérdést, amire a beleolvasó szövegében találjátok a választ. Nincs más dolgotok, mint beírni a helyes választ a Rafflecopter megfelelő dobozába.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

Feladvány:
Kinek szólt be Rowan?

 

a Rafflecopter giveaway

Állomáslista:
12. 02. – Fanni’s Library
12. 04. – Könyv és más
12. 06. – Angelika blogja
12. 08. – Kelly és Lupi olvas
12. 10. – Insane Life
12. 12. – Hagyjatok! Olvasok!
12. 14. – Sorok között extra
12. 16. – Dreamworld
12. 18. – Sorok között

Megjegyzések